Mega Bloppis

Ska bygga om mitt  lilla rum och har en hel del grejer som jag tänkte passa på att sälja för att jag antingen vuxit ur, inte har plats eller inte kommer passa i mitt nya rum. Hoppas ni hittar något ni gillar har lite allt möjligt att bjuda på. Är ni intresserade så skriv en kommentar med mail, namn, sak ni vill köpa och hur mycket ni är villiga att betala. Om ni bor i Stockholm så möter jag upp er så ni får er vara, bor ni i andra delar av Sverige skriv det i er kommentar så mailar jag er (Kan tillkomma extrakostnader i så fall för att frakta) stay tuned for part 2.
 
1. Ritplatta
En väldigt rolig liten pryl som jag använde en del innan när jag jobbade mycket i Photoshop. Man kan använda den för att skriva, rita eller jobba i olika pogram. Den är i vädigt bra skick, endast ett år gammal och du får med pogrammet justwrite. Originalpris. 2000kr
 
Säljs för: 1000:- eller högre bud
 
2. A&F tjocktröja
En väldigt skön tjocktröja från Abercrombie and Fitch i New York. Tröjan är i väldigt bra skick och hur mysig som helst Säljs för att jag vuxit ur den. Storlek M men mer som S i storlek.
Säljs för: 500:- eller högre bud
 
3. Hollister Blus
 
söt blus från Hollister. Säljs för att jag vuxit ur den . Storlek S
Säljs för: 250:- eller högre bud
 
4. Hollister shorts
Mjukis shorts från Hollister. Storlek S.
Säljs för: 100:- eller högre bud

5. Vespa väska
 
Vespa väska från Frankrike. Storlek 20 x 25cm.
 
Säljs för: 200:- eller högre bud
 
6. Flip flops
Oanvända flip flops från aeropostale. Har ett annatpar själ och dom är otroligt sköna. Storlek 37-38
 
Säljs för: 50:- eller högre bud
 
7. Dead until Dark
Första true blood boken på engelska.
 
Säljs för: 50:- eller högre bud
 
8. Singstar för playstation 2
Singstar för Playstation 2.
´Singstar 80'  20:-
Singstar Anthems 20:-
Singstar Svenska hits 20:-
Singstar Pop hits 20:-
Singstar pop 20:-
Singstar Ledgends 20;-
Singstar Party 20:-
Singstar Abba 20:-
20:- St/120:- alla 8 ( alt högre bud)
Skriv även i kommentaren vilken du vill ha om du endast vill köpa någon/några
 
9. Recept bok
Vem älskar inte choklad. Säljer denna för att jag har dubbla kopior så helt oanvänd. Perfekt julklapp
Säljs för: 50:- eller högre bud
 
10.Blus p&B
Söt liten blus från pull and Bear. Storlek S
Säljs för: 100:- eller högre bud
 
11. Sköna kängor
 
Sköna och snygga kängor. Knappt använda eftersom dom var lite för små. Storlek 36. Original pris 1000:- är behandlade för att tåla vatten
Säljs för: 850:- eller högre bud
 
12. Secret circle
Första två böckerna i serien secret circle. Helt ny . Har dubbel exemplar. Är på engelska. Perfekt julklapp
Säljs för: 50:- eller högre bud
 
13. Sängöverkast

Har två identiska säng överkast. Härligt ljusrosa på ena sidan och mörk rosa/lila på andra.
 
Säljs för: 200:- /st eller högre bud
 
14. Svart spets kofta
Svart spets kofta från JC. Nästan oanvänd Storlek M
 
Säljs för: 50:- eller högre bud

15. Blommigt linne
Blommigt linne från ginatricot. Storlek xs men mer som S/M
 
Säljs för: 50:- eller högre bud
 
16.
De första sju delarna i the Vampire Diaries serien i fem böcker. Första och andra boken på bilden innehåller två delar per bok. Femte boken saknar tyvärr framsidan medan 7 an är helt oanvänd.
1-6 : 50:- st
7: 80kr
Köp alla för 250:- eller högre bud
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback